top of page

Ma olen näinud Maailma Ilusaimat Tüdrukut

Juba ongi kaks nädalat möödas "Mitteinimese" esietendusest. Esietendusest, mis jääb erivatel põhjustel jääb mulle arvatavasti elu lõpuni meelde.


Pilt lavastusest "Mitteinimene" K. Roover


Pärast esietendust oli meil väikene vestlusvoor, kus arutasime koos publikuga lavastuses lahatud teemasid. Kõik kohalejäänud tundusid olevat jätkusuutlikuse teemast väga huvitatud ning varmad selle üle arutama, kuidas võiks päästa loodus ja sellega ennekõike inimene. Ent enim jäi mulle meelde situatsiooniline seik. Nimelt tõin esile, et "Maailma Ilusaima Tüdruku" on niisamuti kui meie viimane lavastus, tehtud toetudes teadusele ja tundub, et seda teed kõnnib meie teater ka tulevikus. Üllatav oli näha noogutavaid inimesi publikus, mis andis mõista, et osa on seda juba näinud. Üks uljas noormeeski publikus teatas, et tema on maailma ilusaimat tüdrukut näinud ning nokutas peaga oma kaaslase suunas. Selle peale jäin hetkeks mõtlema ja küsisin, et kas ta meie lavastust on ikka näinud, sest kui ta oleks... minu küsimuse lõpetas inimene publikust... kui ta oleks, siis ma ei usu, et ta oma tüdruksõbra kohta nii ütleks - "Maailma Ilusaima Tüdruku" valguses.


Mul on väga hea meel, et oleme oma tegemistega jõudnud nö üle lava ääre, teatrisaalist kaugemale. Mul on väga hea meel, et inimesed, kellega me kohtume ehk vaid etendaja-publik situatsioonides, on saanud meie lavastustest midagi, mis käib nendega kaasas ning nad on valmis meie uusi lavastusi vaatama tulema. See teeb rindu sellise sooja tunde, mis on täis tänu ja teeb alandlikuks. Suur tänu Teile, kes olete käinud meid vaatamas ja elate kaasa meie tegemistele.


PS! Sellel kevadel võib meie etendusi näha:

"Maailma Ilusaim Tüdruk" - 28.03.2018 Saue valla Kultuurikeskuses, 05.04.2018 Jõelähtme Rahvamajas ja 12.04.2018 Elva LendTeater "Mitteinimene" - 19.04.2018 Kuressaare Linnateater, 25.04.2018 Kultuuriklubi Tempel, Pärnus ja 26.04.2018 Viljandi Lennukitehas.

Piletid Piletilevist, Piletimaailma müügipunktidest ja kohapealt

bottom of page