top of page

Pimeduse aeg

Üle nädala elan pimeduses. Mis kasu on valgest hommikust, kui ma selle tööl maha istun? Julgen arvata, et väga paljudel on tänapäeval tubased tööd. Eriti sellisel aastaajal, kui kell keeratakse talveajale. Muistsed inimesedki kippusid sel ajal rohkem toas olema, sest seal on soojem.

Päikesetõus Läänemerel 2015


Mul on meist kahju, kes unistena läbi külma ja tuisu end tööle veavad, silmad rohkem kinni kui lahti. Vaevalt keegi sellistes oludes tähele paneb, et kui mõnus on veidi valgemal ajal end õue vedada. Meeleheitele annab lisa pimedas töölt äratulemine. Põhimõtteliselt silmad kinni tööle ja pimedas ära - elu pimeduses. Terve valge aeg toasistumist. Veel eelmine nädal sain minna rannale päikeseloojangu ajal tervisejooksu tegema või palli mängima, aga nüüd on ainult ilus lilla taevas.

Päikesetõus Läänemerel 2016


Kahju on ka koduloomadest, kes peavad tund aega hiljem oma asjatoimetused ära tegema, mitte nii nagu nad harjunud on. Lapsed võiks ka tegelikult pimedas juba kooli viia, sest nagunii kuluvad esimesed kolm tundi ärkamisele.


Neile ma kaasa ei tunne, kellele meeldib hommikul valges ringi joosta. Nende jaoks seda kella keerataksegi ja nende üle on mul hea meel! Mina võin vabalt pimedas ärgata.

Päikeseloojang Vahemerel 2015


bottom of page